سوالات متداول برای ارسال سفارش:
> چه زمانهایی امکان ثبت سفارش وجود دارد؟
شما میتوانید ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته سفارشات خود را از طریق سایت ثبت کنید.
> سفارشات چه زمانی ارسال میشوند؟
سفارشات شما در هر روش ارسال در اسرع وقت انجام میگیرد. بهتر است برای تحویل هر چه سریعتر سفارشات، توصیه میکنیم خرید خود را به روزهای جمعه و تعطیلات رسمی موکول نکنید.
> برای نصب و راه اندازی محصول سفارش داده شده چه کار کنم؟
در تمام روشهای ارسال، مامورین تنها وظیفه دارند کالا را در بستهبندی سالم به دست شما برسانند. برای نصب و راهاندازی لازم است با نمایندگی برند محصول خود تماس بگیرید.
> آیا بستههای سفارش داده شده تا درب واحد حمل میشوند؟
حمل سفارشات تا درب واحد انجام نمیشود و کالای شما مقابل درب ساختمان تقدیم حضورتان خواهد شد.
> در صورت اشتباه در سفارش گذاری آیا امکان تعویض محصول هست؟
بله در صورتیکه بسته بندی محصول باز نشده باشد، تعویض محصول امکان پذیر است. البته مشتری میبایست با هزینه خود کالا را به انبار فروشگاه ارسال نماید و سفارش جدید را تحویل بگیرد.
> آیا امکان مرجوع کردن سفارش وجود دارد؟
با توجه به امکان ۷ روز بازگشت کالا، در صورت هرگونه مغایرت یا اشکال فنی در محصول، مراتب را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید. برای راهنمایی بیشتر به صفحه رویه بازگرداندن کالا مراجعه کنید.