رسیدگی به شکایات

امروزه با ورود تکنولوژی به زندگی، خرید اینترنتی به دلیل مزایای فراوانی که دارد به محبوبترین روش خرید تبدیل شده است. با ثبت سفارش آنلاین شما می‌توانید بدون صرف زمان، هزینه و مسافت، فروشگاهی کامل در دستانتان داشته باشید و با تنوع بالای محصولات، بهترین‌ها را انتخاب کنید. در خرید اینترنتی نیز مانند سایر روش‌ها، امکان بروز مشکلاتی وجود دارد. ما در تیم آریانا برای رضایت ۱۰۰ درصدی شما مشتریان عزیز و ارائه بهترین خدمات پس از فروش، با کمال میل شنونده و پاسخگوی شکایات شما هستیم.

موارد ثبت شکایت

تیم تامین و فروش در آریانا با اطمینان کامل از کیفیت و تضمین اصالت کالا، محصولات را ارائه می‌دهد. اما برای اطمینان خاطر مشتریان، خدمات « ۷ روز ضمانت بازگشت کالا » نیز در نظر گرفته شده است. در صورت بروز هر گونه مشکل، تا ۷ روز امکان بازگشت برای شما فراهم است که برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه رویه بازگرداندن کالا مراجعه فرمایید. برای آگاهی از سایر درخواست‌های ثبت شکایات به موارد زیر توجه فرمائید:

>هرگونه تفاوت ظاهری محصول ارسالی با سایت، از جمله رنگ، ابعاد و…
>نقص یا آسیب فیزیکی کالا، شکستگی یا کمبود یکی از قطعات.
>تفاوت در ماهیت و برند محصول ارسالی
>هر گونه تاخیر در حمل و نقل و ارسال سفارش
>شکایت از عدم پاسخگویی یا پیگیری مشکلات
>انتقادات و پیشنهادات.
>و سایر مشکلات احتمالی ایجاد شده برای شما


روش ثبت شکایت

شما کاربران گرامی می‌توانید از روش‌های زیر مشکلات خود را به کارشناسان آریانا اعلام کنید. این اطمینان را می‌دهیم که به درخواست شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.
استفاده از فرم مربوطه در صفحه تماس با ما
ارسال ایمیل مستقیم به آدرس info@aryanashopping.com
تماس تلفنی با شماره ۶۶۰۲۷۹۶۴ – ۰۲۱

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید